צרו קשר whatsapp

 התהליך

גיבוש הרעיון

בשעה טובה – מתחילים!
לא פעם יוצר מגיע עם רעיון למשחק. המפגש עם שאלות יסוד יכול לעיתים לעורר אותו להליך סיעור מוחות שבסופו ניתן מענה לשאלות יסוד קריטיות. בין שאלות אלו למשל – מה הרעיון העומד בלב המשחק, מה הניע אותך ליצור המשחק, מיהו קהל היעד של המשחק, האם בוצע סקר שוק ומופו מתחרים? מהו המסר שעומד מאחורי המשחק? תשובות לשאלות אלו, ולאחרות, יסייעו ביצירת סקיצה ראשונית של המשחק

בדיקת השוק

בשלב זה אנו בוחנים את הפוטנציאל השיווקי והמסחרי של המשחק. אנו רותמים את הידע, הנסיון וההיכרות המעמיקה של צמרת את ענף המשחקים, משלבים אותו עם בדיקות הנוגעות לרעיון המשחק שהוצג, נאסוף מידע הרלוונטי עבורו ונבין לעומק את קהל היעד, אופני השיווק הנדרשים ומהן נקודות המכירה השונות. משחק מסחרי מוצלח הוא משחק שלקח בחשבון את השוק.

תכנון ופיתוח

לאחר הבנה ראשונית של הרעיון המשחקי והשוק, אנו נעמיק בהליך התכנון והפיתוח של המשחק עצמו. תהליך תכנון ופיתוח המשחק כולל חלקים שונים ומגוונים: הידוק המשחקיות, עיצוב ומיתוג, תכנון אריזה ומוצר, בחירת רכיבי המשחק ועוד. בשלב זה נשאלות שאלות לגבי סוגי החומרים השונים והתאמתם לאופי ולעלויות המשחק.

הצרכן קונה עם העיניים, ואנו מייצרים את כרטיס הביקור של המשחק עצמו.

אבטיפוס

בשלב זה בודקים בפעם האחרונה לפני הייצור ההמוני של המשחק, שהכל תקין. שחווית המשחק טובה ושהאריזה מספקת את שביקשנו. הבדיקות למשחקיות (פלייטסט) ובדיקות המוצר בשלב זה מאפשרות לבחון את כלל רכיבי המשחק, לוודא שהם תואמים את קו המחשבה והרעיון שהובילו אותנו עד כה, ומאפשרים לנו לצאת בביטחון להליך היצור עצמו.

 

הפקת המשחק

השלב האחרון בתהליך היצירה הוא ההפקה בפועל. שלב זה דורש ניסיון ומיומנות בהליכי ייצור, במטרה לחסוך כסף ולהימנע מבזבוז. בשלב זה נדפיס את המשחק, נחתוך ונארוז אותו בכמות מסחרית. עכשיו בעצם מתחילה העבודה הקשה באמת – מכירות, שיווק והפצה.

הפצה, שיווק, קידום בארץ ובחו״ל

לידתו של משחק לעולם היא אירוע מרגש! שיא של תהליך, אך לא נקודת הסיום שלו. כעת עלינו להגיע לקהלים אותם סימנו, למכור את המשחק, להפיץ אותו בארץ ובעולם ולבנות מערכת יחסים עם קהל השחקנים שלנו.

 

בואו נגלגל ביחד רעיונות

צמרת משחקים 077-3446560

שים לב ששלחתי גם
פופאפ תודה בתוך
הפוטושופ של עמוד הבית

דילוג לתוכן